آپلود فایل
صندلی تالار
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : زهرا
وضعیت :  موجود
گارانتی :  دارد
1,670,000 تومان

تکنولوژی چاپ : جوهرافشان

نوع چاپ : رنگی

کاربری : تک کاره

سایز چاپ : A4

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L310

 

معرفی کلی

پرینتر جوهرافشان اپسون L310 یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت اپسون میباشد که از لحاظ کاربری در رده پرینترهای تک کاره قرار میگیرد. چاپگر اپسون مدل L310 از لحاظ کیفیت چاپ و جنس مواد به کار رفته در ساخت دستگاه از مرغوبیت قابل قبولی برخوردار است و توانسته است نظر مثبت خریداران و استفاده کنندگان را به خود جلب کند. اپسون مدل L310 از تکنولوژی چاپ جوهرافشان بهره میبرد که این خصوصیت آن را برای چاپ عکس و اشکال گرافیکی بسیار مناسب ساخته است. با توجه به ابعاد و حجم دستگاه L310 , برای استفاده از اپسون مدل L310 در منزل و یا محیط کاری خود به جایی بیشتر از میز کاری خود نیاز دارید.

خرید عمده پرینتر اپسون مدل l310 

ظرفیت سینی کاغذ پرینتر epson l310 , برای کاغذ معمولی 100 برگ و برای کاغذ عکس 20 برگ میباشد که این ظرفیت مناسب کارهای تجاری و اداری با حجم بالا میباشد. رزولوشن چاپ در پرینتر جوهرافشان l310 , به مقدار 1440 × 5760 dpi میباشد که اسناد و تصاویر شما را در حالت رنگی با سرعت 4.5 صفحه در دقیقه و در حالت سیاه و سفید با سرعت 9.2 صفحه در دقیقه به چاپ میرساند. پرینتر l310 اپسون قابلیت چاپ دورو و هم چنین قابلیت چاپ بر روی سی دی را ندارد. کارکرد کارتریج رنگی اپسون مدل 310 در حدود 7500 صفحه و کارکرد کارتریج مشکی آن 4500 صفحه میباشد که میتوانید برای کارهای با حجم کاری بالا از اپسون l310 استفاده کنید.

فروش عمده پرینتر اپسون مدل l310

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید پرینتر EPSON L310 مجهز به مخزن جوهر میباشد و هر رنگ جوهر را در محفظه مربوط به خودش باید ریخت , این قابلیت گر چه باعث بالا رفتن قیمت پرینتر L310 میشود اما پس از اتمام جوهر دستگاه 310 دیگر نیازی به خرید کارتریج جدید نیست و تنها با تهیه جوهر مخصوص کارتریج پرینتر L310 میتوانید کیفیت چاپی مشابه روز اول از دستگاه خود بگیرید. لازم به ذکر است در پرینتر هایی که مخزن جوهر ندارند پس از اتمام جوهر دستگاه شما باید اقدام به خرید کارتریج جدید نمایید و بارها و بارها شما باید هزینه خرید کارتریج جدید را بپردازید.

با تمام توضیحاتی که برای پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L310 ذکر کردیم اگر هنوز هم برای خرید یک پرینتر تک کاره مخصوص چاپ عکس و اشکال گرافیکی نیاز به بررسی بیشتری داری خانه پرینتر به شما توصیه میکند که نظری هر چند اجمالی به دیگر محصول تولیدی موجود در سایت که پرینتر مخصوص چاپ عکس کانن مدل IP7240 میباشد و توانسته است نظر مثبت مشتریان و خریداران را به خود جلب کند , داشته باشید



:: بازديد از اين مطلب : 342
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()